dinsdag 30 mei 2017

Bij Oma Dee: Concord & 9th

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Cornelie vroeg mij of ik de set Celebrations Card Dies van Conconrd & 9th wilde uitproberen.
Voor ik aan de slag ging heb ik eerst de introductievideo van Concord & 9th bekeken.

Het snijden van de vorm ging bij de eerste poging direct goed (-:

Over mijn 'stempelkunst' van de achtergronden ben ik echter niet tevreden. Daarom zal ik zeker ook nog eens design papier gaan gebruiken.

De set is ontworpen voor een strook cardstock met de maten 5 1/2 x 11 inch.
Hiervoor gebruikte ik Card Shoppe Marshmallow 



De strepen van het kadootje heb ik gestempel en Encore metallic silver. Deze inkt geeft een glimmend effect en past mooi bij het Glitter cardstock Silver

Van de strook, die ik overhield, maakte ik een tweede kaart.



Merman en Peacock inkt van Lawn Fawn passen mooi bij elkaar.


Ken jij Concord & 9th al?
Het merk is de afgelopen maanden met geweldige releases steeds bekender geworden.
Neem gerust een kijkje in de webwinkel voor de uitgebreide collectie.

Ik wens jullie een mooie DEEnsdag!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model! Gaaf dat het cadeautje de sluiting is van deze kaart. Ziet er weer zeer verzorgd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk. Niets mis met jouw stempelkunst hoor. Soms zijn nog wel eens te kritisch ;) Ik ga zeker even naar de site. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke model kaartje is dit! volgens mij is er echt niets mis met je achtergrondjes hoor, ik vind ze prima gelukt, lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen