dinsdag 15 maart 2016

Bij Oma Dee: Scrap EveryDEE Layout

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Het moodboard van het komende Scrap EveryDEE pakket is vorige week gepresenteerd. 
In tegenstelling tot het huidige pakket met softe kleuren zijn de nieuwe tinten zomers blauw en zonnig oranje.

Vandaag laat ik jullie graag nog een layout zien,
gemaakt met het papier van nu.



De watercolour brushstrook tekst is uit het design papier gesneden.
Because Of geplakt met de letters van het stickervel
you gestanst met een Die-namics.


Ook deze tekst uit het papier gesneden
Het harte komt uit de nieuwe EveryDEE Stamps set.

Alles geplakt op Cardstock Robbin's Egg
(link naar A4 papier, echter ook als 30 x 30 vel verkrijgbaar)

Ik wens je Just A Lovely Day







Die-namics

 


EveryDee Stamps - Scrap EveryDEE #1

9 opmerkingen:

  1. A lovely day... gaat vast lukken. De dag begint in ieder geval lovely door jouw mooie lay-out! Is dat jouw zoontje? Wat een heerlijk joch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van je strakke manier van scrappen, supermooie layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie LO. En een schat van een ventje trouwens!
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat dit wel met stip op 1 jouw favoriete kleur is :)Die foto is onbetaalbaar; prachtig zo'n strakke LO. Nog een paar dagen; ik verheug mij er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Deze leuke foto komt mooi tot zijn recht op deze layout!

    BeantwoordenVerwijderen