vrijdag 9 augustus 2013

Knutsel & Zo: Tea

Goedemorgen op deze nieuwe Knutsel & Zo vrijdag!

Tea time
Een klein cadeautje voor mijn nicht, die net zo van Pickwick Sterrenmunt thee houdt als ik.




Het patroon van het theemapje kreeg ik van Els. Nogmaals bedankt, Els!!!
Update: dankzij een tip van Mieke hierbij de link voor de werkbeschrijving van het theemapje:

Uiteraard heb ik de kleuren aangepast aan de theezakjes: blauw met wit.

Gebruikt heb ik de volgende materialen uit de webwinkel van Knutsel & Zo:


Uit eigen voorraad MFT, lintje van een theezakje

Ook mijn dt-maatjes zijn weer actief geweest. 
Ga je ook kijken bij Karin en Didy, Annemarie en Merit en Sanne?

Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer!

20 opmerkingen:

  1. Een thee cadeautje blijft leuk om te geven.
    Erg leuk patroontje Judith!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk theemapje heb je gemaakt,
    ik vind hem heel erg leuk ☺

    Groetjess Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gemaakt, Judith!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief klein cadeautje, wat ben jij daar toch goed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk klein kadootje, altijd leuk om te geven.

    Mieke

    ps: het patroontje is ook terug te vinden op mariannedesign.nl onder workshops

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Judith,
    Het is een super leuk theezakjes kaart! toppertje!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig presentje. Het mini kopje en theezakje zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bijzonder mooi geworden Judith en hele mooie frisse kleurtjes.
    Dat theekopje met dat zakje vind ik super leuk hierbij.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi papier en ook mooie kleuren heb je gebruikt. Leuk idee! groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Judith,
    wat een leuk dingetjes weer!
    Zal je nichtje vast leuk vinden.
    Zo schattig dat theezakje.. net echt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk mapje om de thee. Weer eens wat anders! De kleuren passen inderdaad perfect! Fijn weekend!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het theemapje is heel mooi geworden. Gezellig, zoals samen thee drinken ook gezellig is. Daar is je nicht vast heel blij door verrast!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superlief kadootje! bBn zelf een ontzettende theeleut, dus dit zou ik heel erg leuk vinden om te krijgen, zeker als het zo mooi uitgevoerd is als de jouwe! Je nichtje is er vast heel blij mee geweest.
    Fijn weekend!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk gedaan zo met dat kopje op de voorkant. Ik heb vorig jaar met de kids in mijn klas zo'n mapje gemaakt voor moederdag. Was een geslaagd kadootje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind veel theetjes lekker, maar de sterrenmix sla ik over ;) deze leuke verpakking niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O helemaal leuk dit theemapje! Die wil ook wel eens maken ;-)

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk gemaakt zo, Judith! Leuk cadeautje om te geven zo! Mooi ontwerpje!
    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het lijkt wel een boekje, heel mooi en persoonlijk kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk cadeautje.mooi gemaakt.
    wij zijn gelijk volger van je blog geworden.
    kom je ook een keertje bij ons kijken?lijkt ons gezellig!

    lieve groetjes,de hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen