woensdag 8 augustus 2012

Liftchallenge spectakel: Cornelie

Zondag met het hele gezin op de boerderij van Dora doorgebracht.
Heel gezellig!
Dora en ik waren ook creatief bezig. Zoals ik gisteren al schreef, besloten wij om mee te doen aan het super liftspektakel. Vandaag mijn lift van Cornelie's kaart



Papier is van cArt'Us, stansen en bloemenstempel van PTI,
twine, borderpons Fiskars

Op Dora's blog is haar versie te zien.
Vandaag komt ze hier, we gaan aan de liftkaarten van Jose en Marjan werken.


22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt. Toppie!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, we plaatsen vandaag dezelfde lift. Die van jou lijkt goed zeg! Gave bloemen heb je gestempeld!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed!!!!!! Heel erg mooi! Top je bloemen, heel mooi gedaan! Papier ook. Die tekst is mooi!
    Goed gelukt Judith, heel erg tof! Want het is best heel anders als je normaal maakt. Wel plezier aan beleefd?! Zo te zien wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Met zo'n super lift spektakel ben je wel even zoet zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Judith! De bloemen en het papier passen perfect bij elkaar. Hele fraaie lift.
    Leuk dat je met Dora gaat freubelen. Doe haar de groeten! Ik wacht met spanning af wat jullie er van gaan maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Heel fris vind ik jouw lift door de bloemen vooral. Leuk dat Dora en jij ook nog gaan voor de andere twee, succes en ik ben zeer benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze is heel erg mooi zeg prachtig met die bloemen in combinatie met het papier. ben benieuwd naar jullie andere lifts veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely gorgeous Judith. Love the beautiful paper and the blooms are divine.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een hele mooie kaart, prachtig papier. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw ik vind het een schitterend kaartje! Super leuk papier zeg ik heb het ook ooit ergens voor gebruikt, lekker fris, beetje PIP style! Leuk dat je toch meedoet Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Judith, ik vind hem top.Erg leuk gelift. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is leuheuk!! Wat een mooi vrolijk geheel en wat een heerlijke kleuren bij elkaar! Ik hoop dat het het gezellig was vanmiddag? ;)
    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooi is deze kaart. Zulke mooie, frisse zomerse kleurtjes heb je weer gebruikt.
    Groetjes mIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Judith,

    wat een mooie kaart is dit geworden! Ook de kaart van Nadine die je gelift hebt is bijzonder mooi! Ik herken je gevoel dat je niet meer mee wilt doen omdat er al zoveel mooie inzendingen zijn....Maar ja, wie zegt dat de jouwe niet het mooist gevonden wordt...
    GEzien de omstandigheden bij ons zal ik hooguit 1 kaart liften, als ik de inspiratie heb.
    Gezellig dat je met Doran aan de knutsel bent geweest. Ik ben reuze benieuwd naar de resultaten!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. MOOI!! Prachtige bloemen, heel goed gelukt!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Judith,

    Dat klinkt als een superdag voor allemaal! Leuk zeg. Ik heb al veel liftkaarten voorbij zien komen maar deze is zo fris en vrolijk! Mooi...

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele gave lift! Mooie bloemen zijn dat ook. Doen niet onder voor Rosie Posies!

    BeantwoordenVerwijderen