vrijdag 13 juli 2012

Vlinders blauw

Oh, ik houd van vlinders!


Gebruikt: Cardstock classic kraftcolorcore cardstock, MME 6x6 Everyday Flair, butterfly dies CREAlies CLCS 03
De knoopjes zijn makkelijk te bevestigen met glue dots.

Vandaag is het Knutsel & Zo vrijdag en mijn dt maatjes Annemarie & Merit en Sanne hebben weer hele leuke kaarten gemaakt met het mooie papier van 4 Heures 37. Het is zo veelzijdig te gebruiken en nu in de aanbieding!
Neem je ook een kijkje in de webwinkel van Karin.

Heel fijn weekend!


19 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart met prachtig papier.
    Mooie vlinders ook. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Judith,
    die kaart is prachtig!! knap gemaakt, gewoon het idee hoe je zo erop komt om tot zo'n creatie te komen. meer heeft het kaartje ook niet nodig.
    prachtig!!
    groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Judith, ik miste je al in blogland! Ik heb je nog een mail gestuurd, maar heb geen reactie ontvangen. Issie wel aangekomen? Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Judith, this is beautiful...love all the texture from the embossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what a fun card...i love your embossing and those butterflies look amazing...love it..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk Judith, wat is blauw en kraft toh mooi samen, en de layout van je kaart is stunning!

    Fijn weekend, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vlinders zijn ook zo'n mooi onderwerp. Ik vind je kaart prachtig. Mooi weer het kraft met blauw. De afgeronde randen geven een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij ook!!!
    Wat zijn ze weer mooi!
    Lieve groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ik hou van jouw vlinders, heel mooi Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi!! Het zier er zo mooi uit dat blauw en kraft!! En natuurlijk de prachtige vlinders!
    Fijne zondag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik houd ook zo van vlinders! Deze zijn lief!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk kaartje. En ja, vlinders blijven leuk.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, eerst even jouw blog bijgelezen! Leuke dingen weer! Die vlindertjes zijn erg leuk met dit papier! Ik hou wel van dat blauw! De portemoneetjes uit je vorige blog zijn ook leuk, net als de cadeautjes die je gemaakt hebt. Gezellig om zoiets te krijgen! En de knutseldag met Cornelie en Nadine ziet er ook erg gezellig uit! Leuk om zo samen te werken en elkaar in het echt te ontmoeten! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Judith!
    Oeh, ik hou ook van vlinders en die van jou zijn zeker super!! Wat mooi in het blauw en die verschillende patroontjes, erg leuk gedaan!! Top!!
    Wat jammer dat de hexagons alweer uitverkocht waren voor je. Wat heb je nu dan besteld? Ben nieuwsgierig!!! Zo leuk wat ze elke maand weer bedenken bij Papertrey en de prachtige voorbeelden maken me elke maand weer zoooo hebberig!! hi hi!
    Op mijn blogje is het toch nog niet zo druk als eerst, toch wel bezig met veel andere dingen en dan blijkt er opeens alweer een week voorbij te zijn, oeps!! Maar komt wel weer, hoor, want ik heb wel weer wat kaartjes bijna af!
    Met het huis gaat het nog niet zo goed, nog geen serieuze kijkers, een dame op de open huizen dag, maar die had twee dochters en ons appartement heeft maar twee slaapkamers, dus voor tieners niet zo handig om te delen... Jammer, maar ach, we zullen geduldig moeten zijn, vrees ik, en hopen dat er dan straks nog een mooi nieuw huisje ook voor ons op ons wacht! Afwachten...
    Ik wens jou nog een fijne avond (als je dit nog leest) en nog een fijne week verder!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou ook erg van vlinders. Gebruik ze graag op mijn kaarten. Ik vind deze kaart ook weer erg goed gelukt! Mooie blauwe vlinders in combinatie met kraft.

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen