vrijdag 6 juli 2012

Knutsel & Zo: Portemonnee #2

Goedemorgen op deze nieuwe Knutsel & Zo vrijdag!

Vandaag mag ik jullie weer laten zien wat ik met het super leuke papier van 4 Heures 37 voor twee jongens-verjaardagen heb gemaakt: portemonnees
Het model is niet nieuw, ik maakte ze al eerder (-:





(Ze zijn eenvoudig gehouden - het moest snel af zijn...)

De letters en cijfers zijn gemaakt met stansen van MFT.
Klittenband kreeg ik van mijn DT- maatje Sanne (dank je!)

Verder heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen uit de webwinkel:

Sanne heeft ook weer iets leuks gemaakt.
Gaan jullie mee kijken op haar blog?

Elly en Aletta, ik zag dat jullie volger zijn geworden, leuk!
Welkom op mijn blog!

Een fijne vrijdag!
Judith





23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties Judith. Erg leuk om te maken en weg te geven.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze weer leuk Judith...de letters en cijfers zijn zo leuk!!!!

    Fijn weekend veel liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoeft toch niet meer op?! Zo zijn ze mooi, stoer en onwijs leuk om weg te geven! erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige creaties! Die portemonneetjes blijven leuk én handig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n portemonnee.
    Ga ik ook zeker eens maken.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Judith,
    De vorige keer was ik ook al zo onder de indruk van die leuke portemonnee. Ik had ze al op mijn to do lijstje gezet maar ik heb nu weer twee hele mooie voorbeelden bij. Wat een superleuk cadeautje om te geven te krijgen. Strak maar toch ook wel weer heel stoer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja Judith ik kan me die vorige portemonnee nog wel herinneren. Die was erg leuk.Het is een ontzettend leuk idee om als presentje te geven. En nu heb je weer 2 van die leuke gemaakt. Ik ga ze nu echt onthouden om ook eens te maken.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such fabulous wallets! Love, love, love them especially all the green polka dots!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OH I LOVE THIS...what a fun design...girl you have got talent...I just love your fun ideas...

    Hope you have a fantastic weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet nieuw misschien, maar wel weer super leuk uitgewerkt! Was mijn mailtje nog aangekomen bij je? Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn erg mooie portemonnees geworden. Zeker het onthouden waard!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn schitterend mooi geworden en prachtige kleurtjes ook.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk heb je dit gedaan!! Heel leuk voor de jongens! Mooie papiertjes heb je gebruikt!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Judith,

    wat een leuke creaties heb je gemaakt!
    Ik vind vooral de tweede heel erg mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze blijven euk om te geven en te maken de portemonees!! Deze zien er super leuk en stoer uit! Top!
    Groejes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze zijn zoooo super, Judith! Inderdaad maakte je ze al eerder, maar dit is dan ook een perfect cadeautje zo! Deze zijn ook weer erg leuk geworden! Fijne zondag vandaag!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Judith, je gaat als een speer! Wat een geweldige dingen maak je weer. De portemionnees, het bebyzakje, de leuke kado verpakkingen. En je groene geslaagd kaart vond ik ook zo fantastisch. Smullen weer bij jou. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze blijven leuk om te maken, ze zien er Super uit,
    simpel is vaak het mooist!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn weer leuk die portemonnee's. Mooi papier en eenvoudig zien ze er beslist ook goed uit.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg origineel die portemonnees, prachtig geworden!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi, die portemonnee's; Echt iets voor stoere jongens.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk zeg. Het is een heel gaaf modelletje. Kraft als basis vind ik altijd zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen