vrijdag 27 januari 2012

Knutsel & Zo vrijdag: Candy bij Annemarie en Merit

Hallo op deze zonnige Knutsel & Zo vrijdag!

Geen project van mij vandaag, 
maar mijn design team maatjes MargrietAnnemarie en Merit en natuurlijk Karin van Knutsel & Zo laten wel iets leuks zien.

Mocht je Knutsel & Zo nog niet kennen, neem gerust de tijd om te genieten van alle leuke spulletjes, die in de webshop te vinden zijn.
Wil je kans maken op een cadeaubon?
Dat kan bij Annemarie en Merit


Heel veel succes! Je kunt meedoen tot volgende week vrijdag 3 februari.
Ik wens jullie een fijn weekend,
groetjes


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk label, Judith! Maar begrijp ik het nou goed dat jij deze niet hebt gemaakt, maar alleen met de eer gaat strijken.....hihihi.
    Nee hoor, hij is erg leuk, wie hem dan ook heeft gemaakt. Fijne dag, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, jullie hebben een leuk team geloof ik. Super leuke tag. Fijn weekend Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd ben je toch om ons label te plaatsen!!!
    hopelijk komen er nog meer mensen op af zodat weKNUTSEL EN ZO nog eens even extra op de "kaart"kunnen zetten.

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen